Vlees opnieuw invriezen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Vlees opnieuw invriezen

Ik hoor steeds maar verhalen dat als je vlees invriest, en later weer ontdooit, dat je het dan niet opnieuw mag invriezen. Waarom mag dat niet? Heeft het iets met bacterieen te maken?
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Vlees opnieuw invriezen

Kijk hier eens. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie van het board.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Vlees opnieuw invriezen

Kijk hier eens.
Dank je wel.
Gebruik in het vervolg de zoekfunctie van het board.
Zoekfunctie zuigt... Als ik als trefwoorden 'vlees invriezen' intyp, krijg ik niet het gewenste topic te zien, maar wel een hoop irrelevante zooi.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Vlees opnieuw invriezen

Mrtn schreef:Gebruik in het vervolg de zoekfunctie van het board.
Zoekfunctie zuigt... Als ik als trefwoorden 'vlees invriezen' intyp, krijg ik niet het gewenste topic te zien, maar wel een hoop irrelevante zooi.
@Zpidermen: dat die zoekfunctie nou niet het ideale gereedschap is ben ik met je eens, maar zo te zien gebruik je hem ook niet goed. Jouw zoektocht zou een perfect resultaat geleverd hebben:

type in het zoekvenster: vlees AND invriezen waarbij je die operator AND niet mag vergeten. (zoiets als de + van Google vroeger)

Klik het vakje "zoeken op ALLE woorden" aan. (regeltje onder dat zoekwoordenvenstertje)

en je krijgt dit topic, en dat topic waar Mrtn naar verwijst. En meer niet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Re: Vlees opnieuw invriezen

zpidermen schreef:
Mrtn schreef:Gebruik in het vervolg de zoekfunctie van het board.
Zoekfunctie zuigt... Als ik als trefwoorden 'vlees invriezen' intyp, krijg ik niet het gewenste topic te zien, maar wel een hoop irrelevante zooi.
@Zpidermen: dat die zoekfunctie nou niet het ideale gereedschap is ben ik met je eens, maar zo te zien gebruik je hem ook niet goed. Jouw zoektocht zou een perfect resultaat geleverd hebben:

type in het zoekvenster: vlees AND invriezen waarbij je die operator AND niet mag vergeten. (zoiets als de + van Google vroeger)

Klik het vakje "zoeken op ALLE woorden" aan. (regeltje onder dat zoekwoordenvenstertje)

en je krijgt dit topic, en dat topic waar Mrtn naar verwijst. En meer niet.
Jan, dank je wel voor de tip! Scheelt weer een hoop dubbele topics.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Gebruikersavatar
Berichten: 1.010

Re: Vlees opnieuw invriezen

Dan neem ik aan dat niemand bezwaar heeft dat deze dicht gaat.

-slotje-

Gesloten