Afschaffen alle culturele taalverschillen

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 101

Afschaffen alle culturele taalverschillen

Ik ben een voorstander van het afschaffen van alle culturele en zelfs alle verschillende taalversies van landen.

Waarom niet 1 aard taal en dan mag ieder zijn eigen taal daarnaast hebben.

Ben werkzaam in de software ontwikkeling en wordt gek van al die uitzonderingen en verschillende formaten.

Graag hoor ik jullie mening.
"Wanneer zal ik ophouden mij dingen af te vragen?" - Galileo Galileï

Berichten: 1.780

Re: Afschaffen alle culturele taalverschillen

Johan schreef:Ik ben een voorstander van het afschaffen van alle culturele en zelfs alle verschillende taalversies van landen.

Waarom niet 1 aard taal en dan mag ieder zijn eigen taal daarnaast hebben.

Ben werkzaam in de software ontwikkeling en wordt gek van al die uitzonderingen en verschillende formaten.

Graag hoor ik jullie mening.
Weet je wat? Allemaal dezelfde taal, zelfde cultuur, zelfde kleding, zelfde boeken, zelfde films, zelfde nieuws, zelfde idealen, zelfde gedachten, zelfde.....

Johan, ga alsjeblieft weer computeren en denk eerst eens na voor je wat oppert.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Afschaffen alle culturele taalverschillen

zelfde.....
hamburgers :roll:

waarom zouden wij een taal moeten leren die alle machines spreken, in plaats van dat we die machines onze taal leren spreken. Die machines zijn er toch voor ons, niet andersom?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 1.780

Re: Afschaffen alle culturele taalverschillen

Oeps,

gaat dit over computertalen of zo?

In dat geval excuses voor mijn eerste reactie.

(Overigens kan ik me ook dan niet voorstellen dat het probleem hier helder geformuleerd is; of begin ik nu toch echt oud te worden).
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Berichten: 3.165

Re: Afschaffen alle culturele taalverschillen

Ik schrok me een hoedje. Ook ik dacht dat je het over gesproken taal had. Het zou nogal saai worden he. Ik zou graag zien dat het Engels nog wat dominanter wordt maar laten we alsjeblieft verschillende talen houden.

Over computertalen kan ik jou alleen maar gelijk geven. Het werkt niet efficient en dat is voor het aansturen van een machine toch wel een groot probleem.

Berichten: 1.780

Re: Afschaffen alle culturele taalverschillen

En wat moet ik in dat, computer-, verband (als dat inderdaad uitsluitend bedoeld wordt) onder culturele verschillen verstaan?
zelfde.....
hamburgers :roll:
of sambal bij?
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Reageer