vakantiefoto's.brain

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 215

vakantiefoto's.brain

De mens is druk bezig om onze eigen hersens goed te begrijpen en hun techniek na te bootsen. Ook zijn er instanties die beweren bij mensen succesvol chips in hun hoofd te hebben geplaatst, maar voor zover ik weet is er geen keihard bewijs.

Ook wil men chips in verlamde mensen hun hoofden stoppen, opdat ze door middel van denken (anders dan wij gewend zijn) weer kunnen bewegen. Dat zou een grote stap vooruit zijn. Maar men wil verder. Iedereen moet een chip in zijn hoofd krijgen, mooi toch nooit meer typen je hoeft alleen maar te denken wat je wil doen. Of met proefwerken sla je de stof gewoon op in een harde schijf. En nog veel meer. Voor je het weet verstuur je je vakantiefoto's via je hoofd en niet meer in .zip maar in .br.

Maar dit alles heeft natuurlijk ook een keerzijde. Wat nu als je hoofd vol spyware of computervirussen zit. En als je een hacker in je hoofd hebt ben je helemaal nog lang niet jarig. En nog veel meer.

Kortom wat vinden jullie van deze bio-mechanise vooruitgang en hoe lang zal het nog duren voordat we allemaal de zonnewering laten zakken door eraan te denken?
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."



- Philip K. Dick

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: vakantiefoto's.brain

hoe serieus moet ik dit nemen? mocht dit toch waarheid worden, dan geen internet verbinding met mijn hoofd. op zich zie ik de voordelen van een standalone brein (met hd) wel in. informatie is een kwestie van op control+s duwen. dat maakt leren bijna overbodig.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer