Lorentziaan

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 4.502

Lorentziaan

Ik bekeek bij de -ik meen opties- bij de persoonsvermeldingen ,dat er maar vijf Lorentzianen zijn.

En op dit interessante forum darren honderden of mogelijk meer geinteresseerden,die hier allerhande info van afhalen.

Een beetje financiele ondersteuning voor de ontwikkelaar(s) van dit forum zou dan wel vriendelijk zijn en aanmoedigend werken om dit forum in stand te houden.

Bij franse forums zag ik wel,dat wegens mogelijk weinig fin.ondersteuning de makers er tabak van kregen en afhaakten en ik hoop niet dat dit hier ooit zou gebeuren! :D

Tussen () , ik ontdek heel toevalling boven de naastgelegen icoontjes een mogelijkheid om symbolen te gebruiken door

"Toon alles" aan te toetsen,maar dat bleek ineens moeilijk.

Vervolgens zag ik een icoon met een figuur die tegen een muur aanstootte en na aantikken was het onderdeel "Toon alles"bereikbaar,zoals met:

fi.gif :D :D :D :D :D :? greek034.gif ,etc!

Als ik dit zie ondersteunt dat mijn topic! :?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: Lorentziaan

Ik snap niet wat je wil zeggen? Die icoontjes zijn er altijd geweest hoor.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Lorentziaan

Die extra smileys (en symbolen) zijn er inderdaad al geweest, maar wel aardig dat je het 'Lorentziaanschap' zo ondersteunt en aanraadt :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Lorentziaan

Ik bekeek bij de -ik meen opties- bij de persoonsvermeldingen ,dat er maar vijf Lorentzianen zijn.
Je zit heel warm. Het zijn er namelijk 6 :D Maar dat kon je niet weten: als je kijkt naar de huidige Lorentzianen zijn dat er inderdaad 5, maar Brinx hoort daar eigenlijk ook bij. Nu is het echter zo dat je als maar 1 "primary usergroup" kan hebben, en in het geval van Brinx is het zo dat dat Adviseur is. Vandaar dat hij niet in het lijstje is opgenomen.

Erg leuk dat je het Lorentziaanschap zo onder de aandacht wilt brengen overigens. Het doet ons altijd deugd om te merken dat een gebruiker zo enthousiast is dat hij zelfs een financiële bijdrage wil leveren. En hoe meer middelen er binnenkomen, hoe beter en sneller we Wetenschapsforum kunnen ontwikkelen. Uiteindelijk heb je er als gebruiker dus ook nog iets aan.

Laat ik voor de volledigheid nog twee links geven: Het overzicht van gebruikersniveaus, waarbij je kan zien wat de rechten van Lorentzianen zijn in vergelijking tot andere niveaus, en de pagina over het Lorentziaanschap.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: Lorentziaan

Ik lees wel eens de "wijze "uitspraken van onze eerdere voetbalster Kruif met:

"Elk voordeel hep zun nadele en elk nadeel hep zun voordele!" en een engelse:

"money is the root of all evil!"en een hollands gebruik:

"ik heb geen centjes over voor die flauwekul van anderen",

Vandaar weinig donateurs,wat ik toch jammer vind,want, zoals je liet zien ,zitten er ook ,overeenkomstig een deel van het gezegde van Kruif voordelen aan verbonden!

:D

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Lorentziaan

Het is Cruijff :D
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 4.502

Re: Lorentziaan

Gooh,dat wist ik niet!

Reageer