Historie ,info geschikt voor forum?

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4.502

Historie ,info geschikt voor forum?

Ik raakte op een ander forum in discussie over de weergave van chronologische historische feiten,ik meende feitenmateriaal aan te dragen.

Oa.vertaalde ik delen van Tacitus (Natales) en verzamelde data uit de MiddenOosten-historie en Vlaanderen.Men zag de bedoeling niet zitten.

Als hier op dit forum wel interesse voor bestaat,verneem ik dat wel!

Berichten: 247

Re: Historie ,info geschikt voor forum?

zijn het de natales of de annales die je wilt vertalen? Want van de natales heb ik eigenlijk nog nooit gehoord hoor.

Ten tweede als je een mooi verband kan blootleggen of iets interessants en dat kan staven met feitenmateriaal is dat hier steeds welkom en zal er zeker interesse voor zijn. Als het een soort complottheorie of alternatieve theorie dan kan je die beter bij 'theorieontwikkeling plaatsen denk ik.

Berichten: 4.502

Re: Historie ,info geschikt voor forum?

Ik maakte per ongeluk een anagram ;annales had ik moeten intikken,maar de snelheid...!

En maakte een verkorte globale vertaling!

Berichten: 87

Re: Historie ,info geschikt voor forum?

oktagon schreef:Ik raakte op een ander forum in discussie over de weergave van chronologische historische feiten,ik meende feitenmateriaal aan te dragen.

Oa.vertaalde ik delen van Tacitus (Natales) en verzamelde data uit de MiddenOosten-historie en Vlaanderen.Men zag de bedoeling niet zitten.

Als hier op dit forum wel interesse voor bestaat,verneem ik dat wel!
Ik begrijp eigenlijk niet precies wat hier bedoeld wordt. Gaat het om chronologie, gelijktijdigheid, dateringen o.i.d?

Misschien is nog een kleine toelichting mogelijk wat precies het onderwerp is?

Reageer