Computer totaal en distributed computing

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 25

Computer totaal en distributed computing

Beste Mensen,

Er komt een artikel in Computer Totaal nr. 9 (eerst volgende) waaraan ik ook heb meegewerkt.

Groeten,

Hans team 46113

//Edit door Ger: Het artikel kun je hier als PDF vinden. Het is verstrekt met toestemming van de auteur en redactie van Computer!Totaal, waarvoor dank! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Computer totaal en distributed computing

Goh, heb jij daar ook in geschreven? Ik dacht dat het een epistel van Egslim zou zijn, vooral gebaseerd op de info en links uit het topic op C!T forum.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Computer totaal en distributed computing

Wie staat er voor, het team van wetenschapsforum, of het team van Computer totaal?

Berichten: 25

Re: Computer totaal en distributed computing

Hallo Ger,

Nee niet geschreven hoor, maar geintervieuwd.

Wie er voor staat, geen idee.........

Ik weet wel dat wij flink achter staan :D

Groeten,

Hans team 46113 Huntington lotgenoten

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Computer totaal en distributed computing

Het team van C!T wordt genoemd, zo is verteld op het forum daar. Daar wordt op de intropagina wel weer verwezen naar onze Folding-FAQ. Of het artikel ook Wetenschapsforum noemt betwijfel ik.

Mijn vader heeft een abonnement op het blad, als ik daar weer ben (wss zaterdag) zal ik het eens lezen.

Nu zo lezend kun je natuurlijk met "wie staat er voor" natuurlijk ook bedoelen welk team het meeste punten heeft. C!T staat zo rond plaats 1900-2000. Een behoorlijk stukkie achter WSF dus, maar WSF is met veel meer CPU's en al een jaar langer bezig. C!T heeft daarentegen wel een paar PS3's en videokaarten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 25

Re: Computer totaal en distributed computing

Wie staat er voor, het team van wetenschapsforum, of het team van Computer totaal?
Standen per heden:

583 Wetenschapsteam

700 Computer Totaal

1845 Huntingtonlotgenoten

Naas de papieren versie is er ook een verkorte mailversie van het blad waarin toegezegd is enige links te zullen vermelden.

We w8en maar ff af, overigen zal deze C!T pas in Aug. uitkomen Ger. :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.276

Re: Computer totaal en distributed computing

Het team van C!T wordt genoemd, zo is verteld op het forum daar. Daar wordt op de intropagina wel weer verwezen naar onze Folding-FAQ.
Zo zie je maar weer de waarde van een grondig stukje toegankelijk werk. :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 25

Re: Computer totaal en distributed computing

Stand per heden:

583 Wetenschapsteam :D

700 Computer Totaal = foutje moet zijn 1700 ! :D

1845 Huntingtonlotgenoten :D

Sorry

Hans team 46113 (Huntington Lotgenoten)
HuntWarrior schreef:Standen per heden:

583 Wetenschapsteam

700 Computer Totaal

1845 Huntingtonlotgenoten

Naas de papieren versie is er ook een verkorte mailversie van het blad waarin toegezegd is enige links te zullen vermelden.

We w8en maar ff af, overigen zal deze C!T pas in Aug. uitkomen Ger. :D
Het FAQ van jullie is reuze handig, wij verwijzen er ook naar vanaf www.huntingtonlotgenoten.nl/forum

Berichten: 25

Re: Computer totaal en distributed computing

Sorry mensen, het moet zijn nummer 9 van C!T (Aug)

Ter info een You Tube filmpje over de Ziekte van Huntington: http://www.youtube.com/watch?v=65xf1olEpQM...ted&search=

Groeten,

Hans Team 46113

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Computer totaal en distributed computing

Het betreffende nummer is inmiddels uit. Ik heb het bij mijn ouders gelezen (vader heeft abonnement) en het is best een aardig artikel geworden. Ik heb even wat heen en weer gemaild met de redactie en heb in principe* toestemming om het hier als low-res PDF te plaatsen als het nummer uit de winkel is, over een kleine drie weken dus.

*) In principe omdat officieel de hoofdredacteur nog toestemming moet geven. Die is echter op vakantie. De auteur heeft al wel toestemming gegeven.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.276

Re: Computer totaal en distributed computing

Benieuwd :D
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Computer totaal en distributed computing

Et voila: het artikel "Distributed computing" uit Computer!Totaal 9/2007 als PDF! 8-)

Bij deze nogmaals mijn publieke dank voor het verstrekken van het artikel door de auteur (Ruben Jorksveld) en redactie van Computer!Totaal! pi.gif
Bijlagen
C_T09DC.pdf
(607.09 KiB) 554 keer gedownload
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Computer totaal en distributed computing

Leuk verhaal,

Maar, die computers zien er niet al te vrolijk uit? pi.gif

Reageer