Lorentziaan = donateur

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Lorentziaan = donateur

Als er duizenden euro's per maand binnen zouden komen aan advertenties, dan zou er wel iemand fulltime betaald met WSF bezig kunnen zijn. Da's echter niet bepaald het geval. :eusa_whistle:
Helaas heeft Ger daar gelijk in (al zou het leuk zijn als we daar verandering in zouden kunnen brengen).


Het geld wordt inderdaad gebruikt voor server-/hostingkosten, de kosten van de software, als we met de vrijwilligers aan het klussen of overleggen zijn dat er dan een hapje en een drankje is, etc.
Daaraan kan ik toevoegen dat een (beperkt) gedeelte van het geld (dat over is na door Ger genoemde punten) mij persoonlijk toekomt. Door deze vergoeding kan ik dagen "bij de baas" vrij nemen, om deze tijd in Wetenschapsforum te investeren. En dat komt Wetenschapsforum natuurlijk weer ten goede!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4

Re: Lorentziaan = donateur

Misschien verstandiger om de prijs wat naar beneden te doen? Ik vermoed dat je meer opbrengsten hebt met een lagere prijs.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Lorentziaan = donateur

Misschien verstandiger om de prijs wat naar beneden te doen? Ik vermoed dat je meer opbrengsten hebt met een lagere prijs.
15 euro per jaar is toch niet veel? En bovendien: een lager bedrag doneren mag ook altijd (d.m.v. de knop "Doneren" rechts boven).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer