Temperatuurmeting

Moderator: physicalattraction

Berichten: 334

Re: Temperatuurmeting

tempelier schreef: ma 17 feb 2020, 10:07
Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 09:20Overschakeling van pagode weerhut naar huidig type scheelde soms 1 tot 2 graden. Ik zou voorzichtig zijn met uitspraken dat het zeker niet veel zal schelen!
Heb je daar een bron voor want het lijkt me sterk.
Je vermeldt niet eens of het meer of minder wordt.
Ook kun je het pagode type van binnen zowel wit als zwart maken, waardoor je weer bij af bent.
Heb ik een aantal jaren geleden meerdere malen ergens gelezen. Weet zo snel niet meer waar.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.320

Re: Temperatuurmeting

Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 10:08 Kom eens met een bronvermelding? Jij kom met de stelling dat het niet veel uitmaakt. Ik zeg dat de meting niet goed is

Die foto is relevant om te laten zien dat er verkeerd waargenomen is.
Ik heb het wel gehad met je.
Volgens mij heb je een onderliggende agenda, die van de complotters.
Je wilt op de een of andere manier iets horen dat niet bestaat.

PS.
Gezien dat dit een complot topic is, kan het beter opnieuw gesloten worden, daar er alleen onwetenschappelijk gebrabbel uit gaat komen.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.320

Re: Temperatuurmeting

Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 10:10
tempelier schreef: ma 17 feb 2020, 10:07
Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 09:20Overschakeling van pagode weerhut naar huidig type scheelde soms 1 tot 2 graden. Ik zou voorzichtig zijn met uitspraken dat het zeker niet veel zal schelen!
Heb je daar een bron voor want het lijkt me sterk.
Je vermeldt niet eens of het meer of minder wordt.
Ook kun je het pagode type van binnen zowel wit als zwart maken, waardoor je weer bij af bent.
Heb ik een aantal jaren geleden meerdere malen ergens gelezen. Weet zo snel niet meer waar.
Ja bij iets van de oplichter Monckton zeker. :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.986

Re: Temperatuurmeting

Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 10:08 Die foto is relevant om te laten zien dat er verkeerd waargenomen is.
Een foto van een weerhut die niet voor die meting gebruikt is is niet relevant.

Nogmaals, jij komt met de stelling dat de meting niet deugt, aan jou die stelling te onderbouwen.

Niet de zaak omdraaien omdat je geen bronnen hebt, graag.

Berichten: 334

Re: Temperatuurmeting

Xilvo schreef: ma 17 feb 2020, 10:17
Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 10:08 Die foto is relevant om te laten zien dat er verkeerd waargenomen is.
Een foto van een weerhut die niet voor die meting gebruikt is is niet relevant.

Nogmaals, jij komt met de stelling dat de meting niet deugt, aan jou die stelling te onderbouwen.

Niet de zaak omdraaien omdat je geen bronnen hebt, graag.
Goed lezen. Ik schrijf dat de meting niet goed is en dat heb ik aangetoond met een bron!
Jij schrijft dat het zeker niet veel uitmaakt. Een bron daarvan graag?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.986

Re: Temperatuurmeting

Herman66 schreef: ma 17 feb 2020, 10:22 Goed lezen. Ik schrijf dat de meting niet goed is en dat heb ik aangetoond met een bron!
Nee, dat heb je niet. Je bent met geen enkele relevante bron gekomen.
Stelling verworpen.

Dit was mijn laatste reactie hier tenzij je echt met iets substantieels weet te komen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.272

Re: Temperatuurmeting

Opmerking moderator

Zoals in een eerder moderatorbericht is gemeld behoren alle argumenten goed onderbouwd te zijn en voorzien zijn van een bronverwijzing, hetgeen niet gebeurt. De topic is verworden tot een onwetenschappelijk welles nietes spelletje, met een 'ja maar' tendens, en daarom gaat deze topic op slot.

Gesloten