INLOG STORING / TIPS

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.550

INLOG STORING / TIPS

Opmerking moderator

Door een nog onbekend probleem is er sinds 5 april een storing bij het inloggen. Inloggen op wetenschapsforum gaat slecht, en de kans is groot dat je binnen een paar minuten spontaan wordt uitgelogd.

Soms accepteert het systeem je inloggegevens niet eens. Dan kan het helpen om in je browser de cookies van wetenschapsforum te verwijderen. Daarna lukt het inloggen hopelijk weer.

Die cookies kun je in de Chrome-browser als volgt wissen: Rechtsboven in Chrome klikken op de drie stippen / Instellingen / Privacy en beveiliging / cookies van derden / Alle sitegegevens en -rechten bekijken / zoek “wetenschapsforum” / gebruik .. cookies / gegevens verwijderen

Sorry voor het ongemak. Hopelijk wordt de storing gauw verholpen.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.918

Re: INLOG STORING / TIPS

Op dit moment zijn alle advertenties (we vermoeden dat daar de problemen vandaan komen) uitgeschakeld en de verwachting is dat dit een groot gedeelte van het probleem wegneemt...

Bevindingen graag hier: viewtopic.php?t=212238

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.918

Re: INLOG STORING / TIPS

Ezoic is geïdentificeerd als de veroorzaker van het probleem. Helaas gaat om nog onbekende reden de hele site uit de lucht wanneer Ezoic uitgeschakeld wordt.

Er wordt door Ezoic gewerkt aan een oplossing vanuit hun kant en vanuit onze kant gaan we kijken hoe we zonder Ezoic de zaak in de lucht kunnen houden.

Het lijkt erop dat het "Onthouden" vinkje aanzetten tijdens het inloggen ervoor zorgt dat je (wat) langer ingelogd blijft....

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.367

Re: INLOG STORING / TIPS

Ik heb gemerkt dat het probleem van uitloggen zich, bij mij althans, vooral voordoet als ik op 'forumoverzicht' klik. Wellicht kan men hier iets mee.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.918

Re: INLOG STORING / TIPS

We hebben een aanpassing gedaan en het lijkt nu in orde te zijn... (slag om de arm ;-))

Reageer