Wat vragen over LinuX Mint 17

Moderators: jkien, Xilvo

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Mooi - dank voor alle hulp!
 
Dat gaat zo met LinuX Mint veel voorspoediger dan ik verwachtte. :D
 
 
Wat ik wel jammer vind is dat de automatische spellingcontrole voor mijn berichtjes verdwenen is. Hoe zou dat komen?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Je kan de spellingscontrole als een add-on opnieuw installeren in FireFox denk ik.
 
 
Hier bijvoorbeeld.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Opgelost! Ik moest 'm eerst een keertje 'helpen' door de ingetypte tekst te selecteren, en via rechtsklikken 'Nederlands' te kiezen.

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Sinds ik Linux Mint gebruik print mijn printer alles in vette letters, maar de afdrukvoorbeelden zien er normaal uit. Hoe zou dat komen?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.660

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Ik zou het je eerlijk gezegd niet kunnen vertellen. Je kunt wellicht eens kijken in de printer configuratie, maar dat is giswerk voor mij.
Wellicht kun je met dergelijke vragen ook beter terecht bij Linux Mint Forum NL. Daar vind je sowieso wat meer LM gebruikers. Hier zit je in een forum over programmeren, en dat is niet echt van toepassing. ;)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Re: Wat vragen over LinuX Mint 17

Nog één laatste berichtje dat Linux-starters mogelijk van nut kan zijn:
 
- Omdat ik problemen met mijn account en wachtwoord kreeg heb ik Linux Mint opnieuw geïnstalleerd. Dat ging goed totdat ik het toetsenbord van "Nederlands" naar "Engels (US, Internationaal met dode toetsen)" veranderde. Dat laatste was nodig om het apenstaartje op de gebruikelijke plaats van het toetsenbord te krijgen. Het effect daarvan was echter dat mijn wachtwoord (waarin behalve letters ook tekens voorkomen) niet goed meer doorkwam. Het is dus van belang er rekening mee te houden dat bij verandering van de taalinstelling van het toetsenbord wachtwoorden mogelijk niet goed meer doorkomen. 
 
- De kwestie van de vet geprinte letters heb ik opgelost door onderstaande programmatje te installeren:
 
letters.png
letters.png (59.77 KiB) 604 keer bekeken
 
En door bovendien de letterkleur van de te printen documenten op grijs in te stellen.
 
 
Ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik met Linux Mint i.p.v. Windows uit de voeten kan.
 
 
 
 

Reageer