Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Reageer
Berichten: 92

Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Als je antwoord op een bepaald onderwerp dan kan je kiezen om een email te krijgen als er na jou nog reacties komen op dat onderwerp. Vind ik persoonlijk wel handig.


Maar ik vroeg me af of er een manier bestaat om jezelf in te schrijven op een bepaald onderwerp zonder zelf te moeten antwoorden. Gewoon omdat je de discussie wil volgen of omdat je snel wil zijn als er nieuwe reacties zijn. 8)


Voor het "Raad de film" onderwerp zou ik willen inpikken maar dan moet ik snel zijn als er een nieuwe reactie is.


Snap je me een beetje?

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Na het aanzetten van die automatische email je eigen (test)bericht meteen weer deleten?
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Of gewoon (bijna) helemaal links onderaan op het linkje "Abonneer op dit onderwerp" klikken...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 824

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Tja :?:

Kan dat misschien niet ietsje duidelijker? Maak er een of andere leuke button bij, maar zet het vooral niet (bijna) helemaal onderaan :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Ruben Kwast schreef:Tja :?:  

Kan dat misschien niet ietsje duidelijker? Maak er een of andere leuke button bij, maar zet het vooral niet (bijna) helemaal onderaan :)


Komt binnenkort wel in orde :wink:

Berichten: 824

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

:) Oké dan!
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 122

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Maar ik vroeg me af of er een manier bestaat om jezelf in te schrijven op een bepaald onderwerp zonder zelf te moeten antwoorden.
Dit vroeg ik me dus ook al een paar keer af. :)


Of gewoon (bijna) helemaal links onderaan op het linkje "Abonneer op dit onderwerp" klikken...
Heb de link nu ook ontdekt - geweldig. Bedankt Miels!
Al zijn alle deskundigen het met elkaar eens, ze hoeven nog geen gelijk te hebben. [Russel]

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Je kan trouwens ook editen Morris G. door links in de bovenhoek van je post op edit te klikken en dan je post aan te passen. (dit gaat enkel als het de laatste post is van de topic)

Gebruikersavatar
Berichten: 122

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Cycloon, die wijzig-knop had ik al opgemerkt ( :wink: ). Ik druk bijna altijd eerst op 'voorbeeld' om mijn tekst nog eens door te lezen, en ... je voelt hem al aankomen ... zodra ik op OK druk zie ik opeens een fout staan. Je krijgt gelukkig geen strafpunten voor spelfouten/ taalfouten :)
Al zijn alle deskundigen het met elkaar eens, ze hoeven nog geen gelijk te hebben. [Russel]

Berichten: 536

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

Kost dat nog wat zo'n abonnement?


Of zit die Paypal Button daar toevallig? :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Jezelf inschrijven op een onderwerp zonder te antwoorden

John Nash schreef:Kost dat nog wat zo'n abonnement?


Of zit die Paypal Button daar toevallig? :?:
Dat het bij elkaar in de buurt zit is toeval, maar het is wel een idee :) (Mocht je denken dat er een abonnement nodig is en voor de zekerheid willen doneren, dan zal ik dat overigens niet ontkennen :) )
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer