Forum geüpdate naar versie 1.3

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.919

Forum ge

Een aantal maanden gelden al kwam de nieuwste versie van dit forum uit. Door de vele, vooral beveiligings, verbeteringen moesten wij natuurlijk ook overstappen op de nieuwste versie. De laatste week ben ik heel hard bezig geweest om de overgang van het oude forum naar het nieuwe forum voor te bereiden en nu is deze dan ook online...


Helaas zijn er een aantal dingen verschrikkelijk verkeerd gegaan met de nieuwste versie van het forum. Gelukkig levert dit voor jullie, de bezoekers, verder geen problemen op al zal Chemieforum.nl er tijdelijk iets anders uit zien...


Momenteel heb ik wat weinig tijd, maar ik zal er voor zorgen dat Chemieforum.nl zo snel mogelijk zijn oude look weer terug heeft, met een aantal verbeteringen...


Ik hoop dat jullie verder geen overlast ondervinden. Mocht dit wel zo zijn dan kan je me altijd mailen (Jorim[at]Chemieforum.nl) over je probleem met het forum en dan kan ik er snel wat aan doen.


Blijf verder wel gewoon het forum bezoeken, want verder is er natuurlijk niks verandert...


Met vriendelijke groet,


Jorim [Chemieforum.nl team]

Reageer