man, vrouw verschil seksuele intimidatie

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 47

man, vrouw verschil seksuele intimidatie

hoe kan het als je een meisje in het kruis pakt dat gezien wordt als sexuele intimidatie maar als een vrouw dat bij een man doet en het aangeeft heel raar wordt opgezien?
ik weet niet wat ik wel weet maar 1 ding weet ik wel en dat is dat ik weet wat ik niet weet ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

Waarschijnlijk heeft het te maken, met dat in principe mannen met meer gemak iets kunnen opdringen omdat ze in de meeste gevallen sterker zijn. Zelfs al zou een vrouw het willen tegenhouden, dan zal de man (als hij een eersteklas ******** is) gewoon door kunnen gaan, zonder dat de vrouw daar iets tegen kan doen. Andersom is dat vreemd. Als een man het echt niet zou willen dan zou een man dat tegen kunnen houden.

Verder is het misschien iets met dat evolutionair gezien en in de meeste diersoorten het de man is die het initiatief neemt tot sexuele gemeenschap. Over het algemeen begint de vrouw niet, laat staan zo direct.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

Misschien ook omdat de meeste mannen, inclusief die agent waarbij je aangifte doet, het stiekem wel een opwindend idee vinden als een vrouw dat bij hun zou doen.

Dat betekent natuurlijk niet dat ze het in de praktijk ook prettig zouden vinden!

En idd, als man wordt je nog altijd als zwakkeling beschouwd wanneer je je niet kan verweren tegen een vrouw.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

bij vogels hoeft dat niet zo te zijn. de vrouwtjesvalk bijvoorbeeld ( er zijn veel valken ik weet het maar valken en sperwers is nu 1 pot nat)is de vrouw 3 keer zo groot als de man (kijk naar latijnse namen staat iets in met terti ofsu dat betekend 3

hoe zit dat dan?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

Ja ik weet niet hoe het in valken land is als een mannetjesvalk met z'n poot aan een vrouwtjesvalk zit. Dit is natuurlijk een verhaal voor zoogdieren. Er zijn ook wat illustere insecten voorbeelden (bidsprinkhaan) waar het andersom natuurlijk is. M'n verhaaltje was een generalisatie. Ik weet niet hoe het in dieren land is, volgens mij doen dieren het ook niet zo snel, met hun poten in het prive gebied zitten van de andere sexe. Zowiezo is het vaak erg lastig voor beesten armspier technisch gezien. Een koe kan niet zijn voorpoten zover bewegen. Een valk kan lastig met z'n vleugel dat soort dingen doen. We zijn er kennelijk gewoon op gebouwd :shock: .
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 47

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

hihi mijn parkieten doen het niet rustig aan
ik weet niet wat ik wel weet maar 1 ding weet ik wel en dat is dat ik weet wat ik niet weet ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 710

Re: man, vrouw verschil seksuele intimidatie

Maja, vogels en insecten zijn totaal geen mensen.

Bij vrouwen gebeurd het vaker dat ze een man in zijn kruis schoppen, dan omgekeerd, want vrouwen zullen niet zo slechte opmerkingen naar hen toegeslingerd krijgen als mannen. Als mannen zouden schoppen in het kruis dan is dat een schande of heb ik de topic niet zo begrepen?
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Reageer