risico pillen tbv penis vergroten

Moderator: ArcherBarry

Gebruikersavatar
Berichten: 8.560

Re: risico pillen tbv penis vergroten

2 cm?? dat is nauwelijks zichtbaar. Ben je dan puur fysiek nog wel in staat tot sex? Een verlenging lijkt me ook niet echt een optie dan... hooguit een penistransplantatie (als dan kan... gruwelijk idee trouwens).


Dat noemt men nou een micro penis.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Veel mannen zouden spreken over een 'micro-organisme', gezien het nogal autonome karakter van het 'beestje'... :shock: :wink:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Ik heb eens gelezen dat ze je penis kunnen vergroten door (een gedeelte van) het inwendige deel naar buiten te halen. Dit zou zo'n 3 centimeter kunnen schelen. 8)
Sylvester, je hebt het dan over de Andro-penis en dat is het enige apparaat dat door de Europese Commissie erkend werd als medisch apparaat voor een permanente penisvergroting, zonder bijwerkingen. Ik heb er zelf een aangeschaft en draag die nu vier maanden. Met echt resultaat! Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik meer behoefte heb aan een stevige portie seksplezier. Het is ook een beetje mannelijke trots dat meespeelt. En zo'n penisstretcher is volstrekt veilig te gebruiken. Als het geen 300 euro was had ik het me al veel eerder aangeschaft , maar nu ben ik er toch echt blij mee.

Je vindt de informatie op www.andro-penis.nl of www.andromedical.nl

Berichten: 151

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Sylvester schreef:Ik heb eens gelezen dat ze je penis kunnen vergroten door (een gedeelte van) het inwendige deel naar buiten te halen. Dit zou zo'n 3 centimeter kunnen schelen. 8)
Sylvester, je hebt het dan over de Andro-penis en dat is het enige apparaat dat door de Europese Commissie erkend werd als medisch apparaat voor een permanente penisvergroting, zonder bijwerkingen. Ik heb er zelf een aangeschaft en draag die nu vier maanden.


Dat bedoel ik dus niet... :shock:

Ik bedoel een operatie en geen apparaat.

Berichten: 33

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Angel schreef:Jeetje, wat een man al niet wil...Waarom zou je je penis willen vergroten. Je moet je zelf nemen zoals je bent dat doet je (seks)partner dat vanzelf ook! Ik vind het onzin dat mannen zich met dat soort dingen bezig moeten houden, zich er druk om kunnen maken zelfs...Maar ja daar zullen vrouwen wel niks van snappen   :shock:  

Maar ik zou zeggen, laat het hoe het is dan ben je op je best.

Kuszz angel
ik ben het volkomen met je eens maar

"borstvergroting/botex/neusoperatie/wenkbrauw-epulatie" ring any bells?

Berichten: 141

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Sylvester schreef:Ik heb eens gelezen dat ze je penis kunnen vergroten door (een gedeelte van) het inwendige deel naar buiten te halen. Dit zou zo'n 3 centimeter kunnen schelen. 8)
Sylvester, je hebt het dan over de Andro-penis en dat is het enige apparaat dat door de Europese Commissie erkend werd als medisch apparaat voor een permanente penisvergroting, zonder bijwerkingen. Ik heb er zelf een aangeschaft en draag die nu vier maanden. Met echt resultaat! Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik meer behoefte heb aan een stevige portie seksplezier. Het is ook een beetje mannelijke trots dat meespeelt. En zo'n penisstretcher is volstrekt veilig te gebruiken. Als het geen 300 euro was had ik het me al veel eerder aangeschaft , maar nu ben ik er toch echt blij mee.

Je vindt de informatie op www.andro-penis.nl of www.andromedical.nl
Je moet gek zijn om z'on ding in je broek te steken :shock: stel je voor dat je dan eens een kniestoot krijgt :?:

Nog nooit gehoord van GH zeker?Of nog beter hang er en gewicht van 10 kg aan ;)
Veldslagen winnen betekend niet dat je de oorlog zal winnen...

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Je moet gek zijn om z'on ding in je broek te steken :shock: stel je voor dat je dan eens een kniestoot krijgt ;)


Het zit allemaal wel wat beter beschermd met zo'n ding rond ! liever een trap in m'n ballen mét zo'n ding. dank u!

Berichten: 119

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Sjeares schreef:Ik ben het volkomen met je eens maar

"borstvergroting/botex/neusoperatie/wenkbrauw-epulatie" ring any bells?
Daar heb je gelijk in, maar ook dat vind ik persoonlijk belachelijk. Iedereen is mooi zoals hij is vind ik, sowieso vind ik het innerlijk van de mens belangrijker. Maar daar denkt iedereen anders over.

Als je echt ongelukkig bent met jezelf vind ik het wat anders als je dat soort dingen wil laten doen, maar dan nog vind ik innerlijk is belangrijker!

Kusz Angel

Berichten: 33

Re: risico pillen tbv penis vergroten

ogjah iedereen moet maar die wat ie niet laten kan, maar veel mensen blijven ontevreden over zichzelf en das natuurlijk ook weer niet goed. Sommige mensen kunne er niet teger dat ze ouder worden, dat snap ik ook niet goed, ik bedoel 65+, krijg je superveel kortingen bij de bios enzo =)

Berichten: 141

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Anonymous schreef:
Sylvester schreef:Ik heb eens gelezen dat ze je penis kunnen vergroten door (een gedeelte van) het inwendige deel naar buiten te halen. Dit zou zo'n 3 centimeter kunnen schelen. 8)
Sylvester, je hebt het dan over de Andro-penis en dat is het enige apparaat dat door de Europese Commissie erkend werd als medisch apparaat voor een permanente penisvergroting, zonder bijwerkingen. Ik heb er zelf een aangeschaft en draag die nu vier maanden. Met echt resultaat! Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik meer behoefte heb aan een stevige portie seksplezier. Het is ook een beetje mannelijke trots dat meespeelt. En zo'n penisstretcher is volstrekt veilig te gebruiken. Als het geen 300 euro was had ik het me al veel eerder aangeschaft , maar nu ben ik er toch echt blij mee.

Je vindt de informatie op www.andro-penis.nl of www.andromedical.nl
Je moet gek zijn om z'on ding in je broek te steken :shock: stel je voor dat je dan eens een kniestoot krijgt ;)

Nog nooit gehoord van GH zeker?Of nog beter hang er en gewicht van 10 kg aan ;)
Nee wat ik eigenlijk bedoel is...is het nu echt belangrijk een *** te hebben van 20cm of meer om goede sex te hebben???Ik denk eerlijk gezegd dat de techniek belangrijke is...bovendien weet ik uit ondervinding dat vrouwen meer genieten van orale sex dan van z'on lange paal die tegen hun baarmoederhals stoot met alle pijn van dien...

Ik hoor wel dat vrouwen die al kinderen gebaard hebben meer kunnen verdragen omdat alles dan uitgerekt is maar daar heb ik geen ervaring mee...
Veldslagen winnen betekend niet dat je de oorlog zal winnen...

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Waarom heerst er zo'n taboe op dit onderwerp zelfs notabene op een wetenschapsforum!!! Tegenwoordig lopen er meer vrouwen met nepborsten dan echte rond, er is al genoeg vet weggezogen uit de heupen om een nieuwe polder mee vol te storten, face lifts om de 3 jaar en weet ik het allemaal niet, maar zodra het om de penis gaat dan zou je jezelf maar moeten accepteren. Het is nou eenmaal een feit dat een meerderheid van de mannen hier onzeker over is dus waarom zouden zij hier nix aan mogen doen(als ze er echt mee zitten).

Penisvergroting is WEL mogelijk en daar zijn geen pillen, operaties of vacuumpompen voor nodig maar alleen een duim, een wijsvinger en evt. een pot vaseline. Sommige mannen en vrouwen gaan 5x per week naar de sportschool om hun lichaam te veranderen voor meer zelfvertrouwen dus waarom zouden mannen niet 5 x per week aan het deel van hun lichaamsdeel werken waar ze vaak het onzekerst over zijn?

Kijk maar op www.betterman.com

www.thundersplace.org/forum met 50.000 leden!

www.mattersofsize.com/forum

Dit zijn GRATIS sites waar alle mogelijke voors en tegens van de diverse methoden worden besproken. Af en toe oogt het wel een beetje gay, maar ja..

Berichten: 11

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Maar dan heet het gewoon een erectie hoor! :shock:

Ik denk niet dat al die middelen werken, anders hadden veel mannen al een langere penis. En bovendien klopt het volgens mij voor (bijna) alle vrouwen dat een grote penis veel pijn met zich meebrengt. Vraag maar aan Ron Jeremy

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Ik blijf wel nieuwsgierig naar die micro-penis. Heeft die dan wel een normale dikte, dus dat het een soort bultje is? Of is hij ook maar een halve centimeter dik, ofwel een baby-piemeltje dat nooit verder gegroeid is? Is de rest van het geslachtsorgaan dan wel normaal? (Incl. de vruchtbaarheid.)
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 11

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Kan kan zijn dat de geslachtsorganen niet goed gegroeid zijn. Dit kan verschillende redenen hebben. Bijvoorbeeld hormonen, chromosoomafwijking of medicatie tijdens zwangerschap. Als bij de geboorte niet duidelijk gezegd kan worden welk geslacht het kind heeft heet dit Ambiguous genitalia.

Een baby met het genotype van een vrouw (XX) kan een vergrootte clitoris hebben die op een penis lijken. De schaamlippen kunnen vergroeid zijn, zodat dit op een scrotum lijkt. Een baby met een mannelijk genotype kan een kleine penis hebebn die op een opgezwollen clitoris lijkt (schijnen babymeisjes vaker te hebben) en de scrotum kan gespleten zijn, zodat deze op schaamlippen lijken.

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/ar...icle/003269.htm

Gebruikersavatar
Berichten: 575

Re: risico pillen tbv penis vergroten

Ik blijf wel nieuwsgierig naar die micro-penis


Foto's genoeg als je googelt op "micropenis". Het lijkt idd op een baby-

penis die nooit verder meegegroeid is.

Reageer