Pre-samenwoonperikelen

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Pre-samenwoonperikelen

Haha... ;) ... ha ... :oops: .

Leuk geprobeerd, maar 20 man ga ik niet kwijt kunnen. Misschien in de zomer in de tuin dan...
Ik woon ook op de 'Bible Belt' en kan je vertellen dat het wel meevalt, je kiest tenslotte zelf met wie je omgaat. Veel jongeren leven alles al niet meer zo 'strak' na hoor 8-[ .
Ik reed gisteren door Hardinxveld-Giessendam heen, en daar valt het wel wat meer op hoor. De jongeren doen daar gewoon aan mee, maar het is gewoon heel gemoedelijk.
Wat mij wel opviel toen we verhuisd waren is dat een van de eerste vragen van de buren was "Naar welke kerk gaan jullie?"... We hebben twee kerken in ons durpje die onderling wel verschillen ;) . (En dan dus antwoorden tegen de buren dat we wel gelovig zijn maar niet naar de kerk gaan... Haha die gezichten  :P )
Die vraag is ons nog niet gesteld...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Pre-samenwoonperikelen

Wij zijn nu op zoek naar een woningen. Per 11 september ga ik weer in Hoogeveen wonen, nadat ik een onderzoeksbaan heb aangenomen op de RijksUniversiteit Groningen. Ik woon nu nog op mij zelf in Utrecht.

Maar het valt nog niet mee om een huisje te vinden. We staan nu zo'n drie jaar ingeschreven in Hoogeveen vijf keer gereageerd op een woning en elke keer is er iemand met meer punten(elke maand krijg je één punt).

Maar goed anders eerst nog maar even bij mijn ouders wonen voordat we gaan samenwonen. Eerst maar even een auto kopen :oops: .

MvG Ron

Berichten: 318

Re: Pre-samenwoonperikelen

Wat niet is kan nog komen :oops:
Mmmhyezzz.... we zien wel. . .

Over de bible-belt en chemisten... wie is hier zo al (echt) gelovig?

(no offense als die vraag misschien wat vreemd, informeel overkomt)

Maar natuurlijk, geloven en geloven is twee... Wij hadden op school eens een lama (mens, geen dier) die kwam spreken, die heeft de hele tijd zitten doorgaan over dit:

"To believe or not to believe is still to believe... Not to believe is to believe you don't believe..."

Zo zeg je natuurlijk niks, maar... waarin geloven wij?

Gebruikersavatar
Berichten: 184

Re: Pre-samenwoonperikelen

Zoiets is een eigen topic waardig.. Ik kan hem zo gauw evenb niet vinden, maar het is wel gerelateerd aan de ID discussie.. Maar mn familie woont op de bible belt, en ik heb er dus ook wel iets van mee gekregen (A)....

Op het forum van mijn studentenvereniging hebben we trouwens een bibliotheek afdeling: daar kan je boekrecenties neer zetten van boeken die je al dan niet goed zijn bevallen

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Pre-samenwoonperikelen

We blijven wel even on-topic hé :-)

MvG Ron

Berichten: 1.153

Re: Pre-samenwoonperikelen

Zo en ondertussen verwacht ik zo langzaamaan een uitnodiging om je huisje te kunnen in leven!!!

Maar hoe is het samenwonen nu?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Pre-samenwoonperikelen

Haha, we moeten nog verhuizen.

Vanwege werk etc. kunnen we alleen in de weekenden het huis bewoonbaar maken, en aangezien echt alles opnieuw geschilderd/geverfd moest worden...!

Dit weekeinde gaat het pleisterwerk in de keuken er in, en dan kunnen we de laminaatvloer leggen. Dan zijn we zo ongeveer klaar.

In de loop van november verhuizen we (ja het duurt even, maar dan heb je wat!).

[edit]

Als je interesse hebt in een mooi, ruim, licht en goed onderhouden appartement in een rustige Dordtse wijk, kun je me emailen :oops:
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Pre-samenwoonperikelen

Wij hebben gewoon geluk gehad met onze woning. We hebben een huur appartementje in hoogeveen. Er lag al een laminaat vloer en het schilderwerk was nog in goede staat alleen wat gesausd en binnen twee weken waren we over. Dat ging dus lekker snel.

We wonen er nu net twee volle weken en het gaat prima!

MvG Ron

Berichten: 2.399

Re: Pre-samenwoonperikelen

Als je interesse hebt in een mooi, ruim, licht en goed onderhouden appartement in een rustige Dordtse wijk, kun je me emailen :oops:
Gereport,

Het is een chemieforum en geen huizen markt Afbeelding

8-[

Reageer