[Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Ik voel je hete adem al in mijn nek. :grin:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Natuurlijk :(

Gij heeft 24487 punten en ik pas 4002. We hebben dus nog een verschil van 20485 punten. Het duurt dus nog wel 5 weken voor ik daar beland ben en waarschijnlijk zelfs meer aangezien de komende week mijn pc's allemaal uitgaan vanwege een weekje vakantie (van mij... en dan laat ik niets aanstaan).

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

45 gmK-WSF 4002 471
Hoe kom ja aan 471 WU's en slechts 4002 punten???

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Hoe kom ja aan 471 WU's en slechts 4002 punten???


Mijn GPU client werkte niet goed vanwege een aantal drivers en bestanden die niet goed geïnstalleerd waren. Hierdoor kreeg ik wel WU's binnen en stuurde ik ze weer op, maar is er niet aan de WU's gewerkt en kreeg ik er dus ook geen punten voor.

Berichten: 98

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

HMMM over het miljoen maar ik mis hier de mededeling en de feestvreugde en wie het was enz enz.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

HMMM over het miljoen maar ik mis hier de mededeling en de feestvreugde en wie het was enz enz.
*Kuch* zie bericht 22 t/m 29 *kuch* :(
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 98

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

*Kuch* zie bericht 22 t/m 29 *kuch* :(
JA maar wie was de gelukkige (heb al een lees bril maar toch) *hoest,hoest*
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Nobody knows. Ik zou het geweest kunnen zijn, maar net zo goed ieder ander die eind van die middag een WU ingeleverd heeft. Maar we kunnen iig wel zeggen dat we het met zijn allen bereikt hebben. Da's ook wat waard, toch? :(
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 98

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Uiteraard ,had aleen leuk geweest ! :-D
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Mensen ons team is weer in de ranglijsten aan het zakken... laat het niet zover komen!!!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

De hoofdreden voor dat zakken is de explosie van PS3-teams de laatste maanden. Trouwens, als ik mag kiezen tussen vouwen en PC-gebruik, en vouwen en playstation-draaien, dan vouw ik liever wat minder, maar met de PC. Wat meer tempo onzerzijds zou wél leuk zijn. 150 man op de lijst, waarvan toch enkele tientallen met meer dan 1 machine. Desalniettemin niet meer dan 95-100 actieve machines (dwz machines die minder dan 50 dagen geleden nog een WU inleverden), ofwel slechts een goeie 50 actieve vouwers op die lijst van 150... :( .. Dát vind ik spijtig.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 175

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

De hoofdreden voor dat zakken is de explosie van PS3-teams de laatste maanden. Trouwens, als ik mag kiezen tussen vouwen en PC-gebruik, en vouwen en playstation-draaien, dan vouw ik liever wat minder, maar met de PC. Wat meer tempo onzerzijds zou wél leuk zijn. 150 man op de lijst, waarvan toch enkele tientallen met meer dan 1 machine. Desalniettemin niet meer dan 95-100 actieve machines (dwz machines die minder dan 50 dagen geleden nog een WU inleverden), ofwel slechts een goeie 50 actieve vouwers op die lijst van 150... :( .. Dát vind ik spijtig.


Muhahaha, mijn Ati gaat lekker sneller dan die PS3 vouwers :cool:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.902

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Desalniettemin niet meer dan 95-100 actieve machines (dwz machines die minder dan 50 dagen geleden nog een WU inleverden), ofwel slechts een goeie 50 actieve vouwers op die lijst van 150... :( .. Dát vind ik spijtig.


Hierin heeft Jan gelijk, er staan veel mensen op de lijst die geen WU's meer aflerveren.

Bij mij is het ook al een weekje geleden maar ik heb momenteel een WU waar mijn computer 1 minuut per frame voor nodig heeft, normaal ligt dit tussen de 20 en de 30 seconden. Ik hoop dat ik hem dit weekend kan afleveren.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

WE TELLEN WEL DEGELIJK MEE!!!

Na al dat geweeklaag over ons gestaag dalen op de ranglijst onder de stortvloed aan PS3-eiwitjes, toch ook eens even een positief geluid:

We staan wereldwijd op plaats 170 wat betreft aantal actieve teamleden, en op plaats 198 wat betreft totaal aantal teamleden. En met ons daggemiddelde van momenteel 2349 punten staan we zelfs in de top 500 !! (goed, een wankele plaats 498, maar toch)

Ik denk dan ook dat ik met relatieve trots mag plaatsen de printscreen van ons gloriemoment, de stats van onze 555e plaats, het hoogste dat we tot heden hebben bereikt (4 maart 2007
folding_555_070304.GIF
folding_555_070304.GIF (20.63 KiB) 1096 keer bekeken
)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.663

Re: [Folding] Team-Mijlpaal in zicht

Jeuj! Ben er trots op dat ik momenteel weer tot het WSF team behoor! :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer