Fence guard

Moderators: jkien, Xilvo

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Fence guard

Mila schreef:Via google kan je wel iets vinden als je Fence guard system of fence guard doog zoekt .Het is mij niet gelukt om meer te weten te komen .

Een groep jongeren gebruiken woning naast ons om ons hele nacht wakker te houden . Dat is een soort speletje .

Fence guard geeft op afstand elektrische schokken . Meestal bij die soort systemen wordt een ontvanger gebruikt die in een halsband (bij dieren) wordt geplaatst.Dan heb je een zender en een ontvanger .Zo werkt het .

Bij fence guard heb je er geen ontvanger en geen halsband nodig want ontvagers zijn organen in je licham (bij dieren) die hebben bepalde frequentie .Hoe het precies werkt weet ik niet ,maar behalve dat we wakker blijven hele nacht ,lijden wij heel veel pijn .Als je zo een schok tegen je nieren krijgt ,wordt pijn onverdragelijk .

Fence guard kan hartrietmestoornis veroorzaken .(Ik ben in ziekenhuis geweest ) Als je gewoone rubber tegen je hart houdt wordt het minder .Zo heb ik ondekt hoe ik mijn hart kan beschermen.

Die jongens gebruiken ook die zendertjes om katen te verjagen door een sterke geluid.

Dat is het dan .

In Nederland zijn weten en vrijheid maar niet voor iedereen . Niet voor mijn gezin en voor mij zelf.
Wat ik vond op basis van de aanname dat met "doog" wellicht "dog" bedoeld kon worden:
hiermee wil ik juliie bedanken voor jullie recties .het is niet raar dat mensen niet gehoord hebben over fence guard, maar dat betekent niet dat het niet bestaat .

van een dierenasisstene heb ik de naam fence guard gehoord en zij stuurde mij naar politie .

bij politie heb ik een bevesting gekregen dat het wel bestaat , dat het verboden is en dat ze niets voor ons kunnen doen want we hebben geen bewijzen.

ik heb opnieuw probeerd van dierenasisstente nieuwe informatie te vragen maar ze wilde niks meer te zeggen . ze was bang .

fence guard gebruikt een radio antenne die naast ons huis geplaatst is en waarschijnlijk een luidspreker .
Geen luidspreker, alles gaat via het halsband, zowel geluidssignaal als corrigerende schokjes.
als ik mijn radio harder zet , kunnen ze niet loceren waar ik ben . zo kunnen ze mij geen pijn doen .maar ik kan niet hele dag met harde muziek te zitten want ik heb kinderen en mijn man die banger is dan ik .

wees gerust , ik ben niet gek .integendeel ik weet precies wat er aan de hand is . daaroom vraag ik meer informatie over fence guard zodat we ons beter kunnen beschermen .

weet je , het is raar dat zo iets overkomt mijn gezin . we zijn een mooi ,gewoon gezin dat met niemand ruzie heeft .

met vriendelijke groet ,

Mila
Eerder zei je dat je een rubber matje over je hartstreek moest leggen om te voorkomen dat men je pijn kon doen. Nu is het een kwestie van de radio harder zetten. Ons vertrouwen in het waarheidsgehalte van wat je hier te berde brengt is hoe dan ook behoorlijk klein.

Mocht het je er om te doen zijn informatie over een systeem te achterhalen, dan heb je nu je antwoord. De reden om de links hier toch te plaatsen is om duidelijk te maken voor alle andere gebruikers hier, die tijd en moeite hebben gestoken in "je probleem", waar het hier daadwerkelijk om gaat.

Maar, LET WEL:

het "dog guard" systeem (en eventueel elk ander systeem dat in dit topic is genoemd) is in Nederland (en eventueel andere landen) wettelijk NIET toegestaan, waarvan we je bij dezen officieel op de hoogte hebben gesteld.

Dit topic gaat op slot.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gesloten