[Folding] De stijgende vouwers van deze week

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Fas-NL[/td][td]121[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Derk[/td][td]70[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Vordreller[/td][td]27[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]JohnB[/td][td]23[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]21[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Verwandlung[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Makassi[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Dikkosje[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Hanniball[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]PeterBill[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]-JayCee-[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Eastwood01[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]Daan.be[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]waanzin[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]15[/td][td]Dinkydau[/td][td]1[/td][/tr]</table>

who, we hebben weer een paar hele snelle starters.

Véél starters en herstarters eigenlijk.

Dóórgaan hè?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 25

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Ik ga door, ik rooster mijn gpu voor de 'wetenschap' :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

ik rooster mijn gpu
gewoon comfortabel opwarmen is voldoende :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 25

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Ik hoor het ding toch zachtjes Mozart's requiem neuriën. Maar dat geeft niet, klinkt wel mooi. :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Dat kun je beter aan je geluidskaart overlaten.

Je kunt de boel voor de veiligheid ook een tandje lager zetten (en eens goed ontstoffen helpt ook al gauw wat)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Derk[/td][td]78[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]DaanKegel[/td][td]57[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Fas-NL[/td][td]38[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]stevenseagal[/td][td]29[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Vordreller[/td][td]24[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]DRW89[/td][td]22[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]JohnB[/td][td]19[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Barry86[/td][td]14[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Verwandlung[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]PeterBill[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]saatske[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]Hanniball[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]15[/td][td]-JayCee-[/td][td]1[/td][/tr]</table>
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 175

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Jaja, ik doe ook weer mee ](*,) . Tis nu toch zo goed als winter en altijd rond de 15 graden in me kamer, ik kan nu wel een extra kacheltje gebruiken :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Jaja, ik doe ook weer mee ](*,) . Tis nu toch zo goed als winter en altijd rond de 15 graden in me kamer, ik kan nu wel een extra kacheltje gebruiken :eusa_whistle:
't is te zien:

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Barry86[/td][td]22[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Vordreller[/td][td]15[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]JohnB[/td][td]15[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]DaanKegel[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]DRW89[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]6[/td][td](sandra)[/td][td]10[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Derk[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]PeterBill[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]BenCT[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]peterbillbond[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Hanniball[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]physical_attraction[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]Makassi[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]15[/td][td]Vinksje[/td][td]1[/td][/tr]</table>
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 58

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Heb even 'n 2e beeldscherm aangesloten en m'n 2e GPU aan het werk gezet. :eusa_whistle:

Afbeelding

Berichten: 422

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Niet mis zou ik zeggen, 18451 ppd :eusa_whistle:

Je zit qua ppd niet ver meer verwijderd van mijn normale productie ](*,)
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 58

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Heb ook nog 'n GPU'tje beneden draaien, 6000ppd en nog m'n CPU op m'n laptop goed voor 400ppd :eusa_whistle:

Berichten: 45

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

In principe zou ik ook iets van 10k ppd kunnen halen, alleen ben ik niet van plan om daarvoor een hoge energierekening te gaan betalen. ](*,) Ik fold alleen als ik mijn pc toch wel aan heb staan en niet aan het gamen ben. :eusa_whistle:

Berichten: 346

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Heb ook nog 'n GPU'tje beneden draaien, 6000ppd en nog m'n CPU op m'n laptop goed voor 400ppd ](*,)
en eind van het jaar een energierekening waar je van staat te kijken :eusa_whistle:

Nou ja het valt mee zolang je niet 24/7 draait, wat je niet doet zo te zien.

Berichten: 58

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

Heb hem alleen aanstaan wanneer ik weer thuiskom van school, dit is meestal rond 'n uur of 3-4 's middags. En dan staan ze aan tot ik op bed ga. :eusa_whistle:

En de energierekening is voor paps ](*,)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Barry86[/td][td]27[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]JohnB[/td][td]13[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]DaanKegel[/td][td]11[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]ikke[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Derk[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]PeterBill[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]waanzin[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Dinkydau[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Dikkosje[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]1[/td][/tr]</table>
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer