Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik heb alleen maar aangegeven dat ik interesse had :roll: Miels is nou aan het bekijken en overleggen of ik wel geschikt voor dat baantje ben :P
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Hoe dan ook bedankt voor je enthousiasme, en succes met je "sollicitatie" :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Bedankt! :roll: PM Ger anders eens of Rogier..
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

PM Ger anders eens of Rogier..
Nee, doe dat maar niet. We hebben het uiteraard gelezen en zullen ernaar kijken. Hier mensen persoonlijk om vragen is dan niet zo netjes.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Jan van de Velde schreef:Wat ik mijzelf nu wens is, naast de link "overzicht LaTeX codes (pdf)" bovenaan een conceptberichtscherm, een link naar een document waaruit ik allerlei vaker gebruikte tekens kan kopiëren op een dusdanige manier dat ze netter worden weergegeven dan via die emoticons. Liefst compleet met kant-en-klare sup- en subscriptcodes en zo, en wie weet wat er allemaal niet voor fraais beschikbaar is.  Want als ik in code een scheikundige reactievergelijking wil typen word ik helemaal gallisch van pijlhaakjes typen. En die emoticonsymbolen zijn gewoon lelijk en overigens is de lijst verre van compleet.


Eigenlijk een soort functie als bijvoorbeeld die in Word: "invoegen symbool" dus......

Please? :roll:

Je kan gerust eerst in word typen en dan kopieren/plakken hoor, alleen is er dan een probleem voor mensen die onder andere linux gebruiken die icoontjes niet kunnen zien, al is dit wel eerder aangekaart.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

kombelpeter schreef:PM Ger anders eens of Rogier..
Nee, doe dat maar niet. We hebben het uiteraard gelezen en zullen ernaar kijken. Hier mensen persoonlijk om vragen is dan niet zo netjes.
Excuses
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 2.589

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

waarom geen maandelijkse nieuws brief?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

waarom geen maandelijkse nieuws brief?


Wat zou je in deze maandelijkse nieuwsbrief willen hebben staan?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Columns? :roll: De leukste topics? Ik vind het wel een leuk idee, ik weet niet of het haalbaar is..
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik vind een nieuwsbrief ook wel wat, alleen moet je ook weten wat er in te zetten, en heb je iemand nodig die zich daar met wil bezig houden :roll:

Berichten: 2.589

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

ik was daar straks eens aan het bladeren door de leden lijst en blijkt dat er zo'n 13 pagina's leden zijn die geen enekel topic gepost hebben.

Ik vraag mij af of zij nog wel weten dat ze hier aangemeld zijn en als je er mbv van zo'n een nieuwsbrief aan herinnert dan boor je mss opnieuw een potentieel aan mogelijke vaker terug komende bezoekers.


Tja wat moet er in mss een aantal leuke topic uitgewerkt en een verslagje overgeschreven wat was nu net het probleem hoe zijn we tot een oplossing gekomen.

Van elk vakgebied wat,

mss om te starten een schets hoe de vakgebieden ineen zitten, welke deelgebieden ed men oinderscheidt.

Je kan idd zeggen hier moet zich iemand mee bezig houden maar we kunnen het ook wissellend doen ik wil zelf wel wat vertellen over een aantal zaken alleen zal mijn niveau wel wat laag zijn.


Bijkomend is het maar een idee hé, als het er zou komen moet het zeker nog uitgewerkt worden. Groeten.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Inderdaad, ik was, toevallig, ook de ledenlijst door aan het kijken. En heel veel mensen hebben 1 post ofzo en ze zijn al sinds 2004 lid! Misschien dat we ze dan op deze manier kunnen bereiken ja.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Zomaar mensen die lid zijn van het forum nieuwsbrieven toesturen zal waarschijnlijk ervaren worden als spam. Ik denk dat je mensen hierop moet laten intekenen. Maar verder is het misschien wel een leuk idee.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 3.165

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik heb een ideetje voor het taalforum. Het schijnt zo te zijn dat er enorm veel taalhobbyisten zijn. Waarom niet op het taalforum wat ruimte beschikbaar stellen waarop mensen bijvoorbeeld een eigengeschreven stukje proza of poëzie kwijt kunnen met evaluatie van de rest. Dat kan interessant zijn lijkt mij.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(

We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: Suggestie nieuw forum/functionaliteit

Ik heb een ideetje voor het taalforum. Het schijnt zo te zijn dat er enorm veel taalhobbyisten zijn. Waarom niet op het taalforum wat ruimte beschikbaar stellen waarop mensen bijvoorbeeld een eigengeschreven stukje proza of poëzie kwijt kunnen met evaluatie van de rest. Dat kan interessant zijn lijkt mij.


Ik zou zeggen, ga je gang. Je kan er altijd een topic over openen. :roll:
"Meep meep meep." Beaker

Reageer