Toelatingsexamen geneeskunde: vragen 1998-2007

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 58

Toelatingsexamen geneeskunde: vragen 1998-2007

Zoals velen onder jullie weten kan men via de 'bekende sites' op (www.kaveurne.be) (www.natuurdigitaal.be) de vragen vinden van de toelatingsexamens 2008 tot 2014. Soms ook enkele van 1998-2004.
Op dit forum circuleren er ook verscheidene vragen van het toelatingsexamen maar deze zijn niet op jaargang gerangschikt.
Weet iemand waar men de vragen kan vinden van 1998-2007 ? Of beschikt iemand over deze vragen? 
 
Ik zou die persoon zeer dankbaar zijn want na een lange zoektocht op het internet vind ik deze niet. Als je niet 'publiek' wilt reageren hieronder, mag je me ook een bericht sturen.
 
Bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Toelatingsexamen geneeskunde: vragen 1998-2007

lukaz schreef: Op dit forum circuleren er ook verscheidene vragen van het toelatingsexamen maar deze zijn niet op jaargang gerangschikt.
Klopt, maar ze zijn wel min of meer op jaargang gerangschikt. Als ik ze doorloop kan ik er wel behoorlijke wat vragen terugvinden voor jouw periode, maar je hebt gelijk dat er heel wat missen. Zeker tussen 2002-2008. Hoe dat komt weet ik en jammer genoeg weet ik ook niet waar je die kan vinden...  :?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer