Modereren op een wetenschapsforum

Reageer
Berichten: 28

Modereren op een wetenschapsforum

Beste moderator,

Zelf was ik niet zo'n fan van het topic "onderlinge snelheid van fotonen" maar de vraagstelling op zich is een wetenschapsforum waardig. Bezoekers, en dit kunnen andere mensen zijn als de topicdeelnemers, van dit forum die op zoek zijn naar een antwoord op hun vraag blijven bij het koudweg afsluiten van een topic op hun honger zitten.
Nochtans is er een wetenschappelijk antwoord op deze vraag. Waarom wordt dit antwoord niet vermeld bij het afsluiten van de (soms onzinnige) discussie?

Berichten: 3.934

Re: Modereren op een wetenschapsforum

helemaal mee eens. Het nieuwe topic dat ik had geopend over terugkijken in de tijd kost me nu al een halve dag aan hoofdbrekens om daar het antwoord op te vinden, dus zeer interessant en lastig volgens mij, dus zeker niet alles al over gezegd en zeker geen herhaling van zetten. als ik dat ga pijlen bij anderen worden er 2 topics gesloten, dus krijgen we niet eens de kans om elkaars visie te volgen. (eigenlijk gewoon botweg de mond gesnoerd) Heel jammer dus in mijn ogen en gemiste kans. Ik heb dat ook al persoon lijk gemeld aan het moderator team.

Berichten: 28

Re: Modereren op een wetenschapsforum

Allen,

Ik trek het afsluiten van een topic niet in twijfel. Wel dat het juiste antwoord op de vraag die er overduidelijk is niet wordt vermeld bij het afsluiten.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Modereren op een wetenschapsforum

Opmerking moderator

Een paar terechte vragen over de moderatie. We komen erop terug. Maar in de tussentijd gaan we hier niet dunnetjes overdoen wat elders net afgesloten was. Diverse berichten die die kant op gingen, en reacties daarop, zijn verwijderd.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.097

Re: Modereren op een wetenschapsforum

Opmerking moderator

De oorspronkelijke vraag in deze topic is wel beantwoord (zie bijvoorbeeld dit bericht). Deze topic gaat daarom niet meer open. Omdat er nog behoefte is om een specifiekere versie van dit probleem te bespreken, is deze topic weer geopend.

Verder willen we iedereen erop wijzen dat deze feedbacktopic specifiek ging over het willen discussiëren over een bepaald onderwerp. Alle niet terzake doende berichten zijn daarom verwijderd.
Laatst gewijzigd door jkien op di 02 nov 2021, 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link gewijzigd

Reageer