Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.097

Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

In de topic lijst staat er voor elk topic een bolletje. Ik klikte altijd hierop om de topic te openen op de positie van het eerste ongelezen bericht. Sinds deze week merk ik echter dat dit bolletje niet meer klikbaar is. Hebben meer mensen hier last van?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.549

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Op de computer waar ik op dit moment achter zit spring ik met een klik op het bolletje dat jij bedoelt compleet naar het laatste ongelezen bericht.

Persoonlijk klik ik altijd op het tijdstempel rechts van het bericht om naar het eerste ongelezen bericht te springen. Het was al een half jaar zo dat de sprong bovenaan de betreffende pagina stopte, en dan moest je zelf naar beneden scrollen. Maar zo te zien is die sprong nu compleet, omlaag scrollen hoeft niet meer.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.097

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Hmm, klikken op de tijdstempel werkt wel bij mij, maar op het bolletje niet. Ik denk dat ik me dat dan ook maar ga aanleren, in plaats van een klopjacht te openen waarom bij mij het bolletje niet meer werkt.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.596

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

ik zie ook voor het nummer dat het aantal berichten weergeeft zo;;n bolletje.
Vriendelijke groet
aad

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.097

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Zonder iets te wijzigen zijn de bolletjes weer klikbaar. Geen idee wat er aan de hand was.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Zichzelf oplossende problemen zijn fijn... Het is alleen jammer dat deze vaak weer op een onverwacht moment terugkomen...

Het zou met de 'injectie' van de advertenties te maken kunnen hebben.

Klikken op het bolletje brengt mij in sommige topics met meer pagina's (die ik een beetje volg) niet consequent naar de laatste post. Soms ook naar een pagina halverwege. Misschien gekoppeld aan mijn laatste bezoek en daarna toegevoegde posts?

Ik ben ook een fan van de laatste bericht link. Klikken op het bolletje heb ik vandaag geleerd hier ;-)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.097

Re: Topic openen vanaf eerste ongelezen bericht

Nou nee, het bolletje zou moeten zijn: eerste (specifiek voor jou) ongelezen bericht.

Reageer