Hinderlijke reclame met Siciliaan

Reageer
Berichten: 635

Hinderlijke reclame met Siciliaan

Waarvoor wordt iedereen die op dit forum komt steeds geconfronteerd met die Siciliaan?
Ik heb niets tegen Italianen maar de zinloze opdringerigheid irriteert me. En jou?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.986

Re: Siciliaan

efdee schreef: wo 17 jan 2024, 12:03 Waarvoor wordt iedereen die op dit forum komt steeds geconfronteerd met die Siciliaan?
Welke Siciliaan? Ik zie geen Italianen op dit forum.

Berichten: 635

Re: Siciliaan

Word ik dan alleen met die kale man met bril geplaagd? Scusi.
Ik ben niet handig genoeg om hem jou te tonen.
Hij heet Rosario Sallem, lees ik.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.986

Re: Siciliaan

efdee schreef: wo 17 jan 2024, 12:14 Word ik dan alleen met die kale man met bril geplaagd? Scusi.
Ik ben niet handig genoeg om hem jou te tonen.
Hij heet Rosario Sallem, lees ik.
Dat is in ieder geval geen gebruiker, hier.

Is dat misschien een advertentie die getoond wordt?

Berichten: 463

Re: Siciliaan

Rosario.png
De grote advertentie kan je nog wel doorscrollen, maar de kleine pop-up die altijd rechts onderin beeld opduikt (de mini-Rosario) is wel knap irritant: die blokkeert een deel van de scherminformatie die ik wel wil zien.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.364

Re: Hinderlijke reclame met Siciliaan

Opmerking moderator

Onderwerp is verplaatst van het Café naar het forum Site en Software gerelateerd.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Hinderlijke reclame met Siciliaan

Opmerking moderator

We zijn het roerend met iedereen eens dat al die flitsende reclames verre van ideaal zijn.

We zullen er voor nu even mee moeten leven, namens onze nieuwe beheerder vragen we belet, zal ik maar zeggen.
Ter herinnering:
viewtopic.php?t=214643
Kort samengevat komt het erop neer dat de aanpassingen richting een vernieuwde site meer tijd en manuren/geld vergen dan eerst ingeschat. In afwachting daarvan is de enige wijze om nog wàt geld binnen te krijgen en de site overeind te houden de huidige advertenties. En er is geen reserve om zelfs kleine probleempjes op deze intussen weer oude site nog te gaan oplossen.

Zoals ik het inschat zou zonder deze plannen Wetenschapsforum kortgeleden gestopt zijn. Ik denk dat we desnoods met wat eigen spaarcenten de boel gerekt zouden hebben tot afgelopen zaterdag om op de eenentwintigste verjaardag ceremonieel de sleutel te kunnen omdraaien. Dat hoeft dan gelukkig niet.

Er is hoop dat we onder het nieuwe beheer weer terug in een groeicurve kunnen komen. Tot zolang: Laten we het een kans geven.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 463

Re: Hinderlijke reclame met Siciliaan

Dat is een hele goede reden voor zijn optreden op dit forum.
Bedankt voor de toelichting.

Reageer