Enquête Schaliegas Nederland

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 2

Enqu

Beste mensen,

Mijn naam is Joost en studeer momenteel Economie- en Bedrijfseconomie. Ik zit momenteel in mijn derde jaar en bezig met de afronding van mijn bachelorscriptie. Mijn onderzoek betreft een kostenbaten analyse van de winning van schaliegas, één onderdeel hiervan is een inschatting van de waarde van de gevolgen voor het milieu. Mijn enqûete gaat hier over en een verdere uitleg vind je in de enquête zelf. Het invullen duurt ongeveer 10 minuten en de enquête begint als je op de onderstaande link klikt:

**modknip**

De enquête is volledig anoniem en de gegevens worden alleen gebruikt voor dit onderzoek. Als er nog vragen of opmerkingen zijn over de enquête dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite,

Met vriendelijke groet,

Joost

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Enqu

Opmerking moderator

dag djonn,

Wetenschapsforum staat open voor zinvolle enquêtes, maar deze moeten wel worden aangevraagd via het enquêteformulier. Dit om enquêtemoeheid onder gebruikers als gevolg van een stortvloed aan kwalitatief matige enquêtes te voorkomen. We hebben je enquêtelink dus even verwijderd, bij deze dus het vriendelijke verzoek om dat formulier te gebruiken.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten