Casus uit de praktijk: positief test THC

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 867

Re: Casus uit de praktijk: positief test THC

gezond brood gegeten met hennep zaad?
Bij maanzaad (andere stof) regeren drugtesten wel positief

als je buur dagelijks gebruikt zou het kunnen dat jij ook dagelijks een bepaalde hoeveelheid binnen krijgt
het is in ieder geval wel zo dat je het gewoon buiten ruikt als bij bepaalde woningen langs loopt

Berichten: 8

Re: Casus uit de praktijk: positief test THC

boertje125 schreef: wo 17 apr 2024, 16:54 gezond brood gegeten met hennep zaad?
Bij maanzaad (andere stof) regeren drugtesten wel positief

als je buur dagelijks gebruikt zou het kunnen dat jij ook dagelijks een bepaalde hoeveelheid binnen krijgt
het is in ieder geval wel zo dat je het gewoon buiten ruikt als bij bepaalde woningen langs loopt
nee geen gezond broodje gegeten.
hoe ik het heb binnengekregen is bij me ook wel bekend, lees mijn tweede post. het is enkel de gedetecteerde hoeveelheid die niet kan stroken met de realiteit. ik krijg en kreeg het zeker ook niet dagelijks binnen via hem, het is enkel dat 1 klein momentje dat ik aan zijn zakjes met wiet erin rook.

groeten.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Casus uit de praktijk: positief test THC

Heb je niet overwogen om een contra analyse te doen op het moment dat de uitslag bekend werd. Bijvoorbeeld op basis van haar(zakjes)?

Berichten: 8

Re: Casus uit de praktijk: positief test THC

shimmy schreef: do 18 apr 2024, 10:45 Heb je niet overwogen om een contra analyse te doen op het moment dat de uitslag bekend werd. Bijvoorbeeld op basis van haar(zakjes)?
Ja dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, helaas is dat moment al een tijdje in het verleden. Ook wordt gezegd dat een haaranalyse slecht een gemiddeld beeld geeft van iemands gebruik over een langere periode en niet op een bepaald moment zelf wat wel belangrijk is in mijn geval want het is niet zozeer het gebruik van cannabis dat hier ter discussie staat maar wel het gebruik en tegelijk besturen van een voertuig wat uiteraard niet getolereerd kan worden.

groeten.

Reageer