Fout naar het gaan van laatste post...

Reageer

Fout naar het gaan van laatste post...

Als ik de laatste post aanklik in...


"Wetenschapsforum > Exacte wetenschap.nl > Sterrenkunde en Ruimtevaart" bij ruimtefysica


zoals het topic nu is "zwart gat, begin en einde..."


kom ik altijd hier terecht... "Oost-west asymmetrie" en dus nooit op de topic die ik aanklik...


in de subforum "Ruimtefysica" is de laatste topic ook "Oost-west asymmetrie" en zie ik geen nieuw geplaatste topics zoals "zwart gat, begin en einde..."


wat gaat er fout?


HV

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Fout naar het gaan van laatste post...

Dit kan gebeuren als een moderator een titel aanpast in het betreffende forum. Op een of andere manier plaatst de forumsoftware dit dan als titel in het overzicht, maar de link blijft wel naar het 'echte' laatste topic gaan. In jouw geval was dus "Oost-west asymmetrie" het laatste actieve topic, maar heeft een moderator de titel in het topic "zwart gat, begin en einde..." bewerkt.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: Fout naar het gaan van laatste post...

Dit is bekend, er is in het verleden naarstig gezocht, maar het blijkt helaas een onvindbare bug in de forumsoftware. Omdat het verder geen ernstige gevolgen heeft is de zoektocht gestaakt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Re: Fout naar het gaan van laatste post...

Aaah ok, toch leuk om te weten, dan hoef ik mij verder geen zorgen te maken :-)


Ik was al aan't overwegen om een andere browser eens te proberen...


Bedankt voor de verlichting...


HV

Reageer