Masterthesis UVA

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

Masterthesis UVA

Beste lezers,
 
Wij zijn Wilhelmina en Carlo, Masterstudenten Business Administration aan de Universiteit van Amsterdam. Momenteel zij wij bezig met de afronding van deze master en daar hoort een masterscriptie bij. 
 
Het onderzoek gaat over leiderschapsstijlen en welke variabelen hier invloed op hebben. 
Om onderzoek te doen naar deze variabelen verzamelen wij respondenten om onze vragenlijst te beantwoorden. Deze personen dienen een functie (gehad) te hebben waarin zij leiding geven aan 1 of meerdere medewerkers. 
 
Onze vraag is dan ook of u mee zou willen werken aan mijn onderzoek door de enquête in te vullen.De enquete is volledig anoniem en duurt ongeveer 15 minuten. Bovendien is er de mogelijkheid om na afloop van de enquete een korte rapportage van uw leaderschapstijl te ontvangen, op basis van de antwoorden in de enquete.
 
De enquete is te vinden via de volgende link:
 
*modknip*
<b> </b>
Graag zouden wij een zo groot mogelijke dataset aan respondenten hebben, kent u nog mensen die wij kunnen benaderen? Zo ja, zou u de contactgegevens naar mij kunnen mail 
 
*modknip*
 
of de enquete doorsturen.
 
Alvast bedankt en voor vragen of onduidelijkheden kunt u bij mij terecht.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
Wilhelmina Lund
Carlo Mureau

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.363

Re: Masterthesis UVA

Opmerking moderator

Als je een enquête op Wetenschapsforum wil plaatsen, vragen we je hiervoor een verzoek in te dienen. Hoe een en ander in zijn werk gaat lees je via deze link. Dit topic wordt daarom gesloten.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gesloten